domingo, 8 de junio de 2014

4 comentarios:

  1. bůh. jako tělo, vstoupil do mého těla. můj stejné velikosti

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. bůh je uvnitř mého těla. Duch svatý vstoupil do mé tělo, jako tělo, moje stejný velikost. on-line. ale. Bůh začal trhat a trhat mou tvář. Bůh mi dává onemocnění dásní. Zobrazí se Ježíš a směje se. takže, Bůh zachraňuje, , jeden. Bůh zničí ho. směje se. Tato zpráva bude na internetu.

    ResponderEliminar
  4. Bůh vstoupil do mé tělo, jako tělo. Stejné Velikost. Moje blogy jsou zveřejněny na zeď. Online. avšak. bůh ripy a slzy mé tváře celý den. Bůh mi dává onemocnění dásní. vypadávání vlasů. Zobrazí se Ježíš. směje . se Duch svatý křest. tak. Bůh zničit může vy

    ResponderEliminar